CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

aimie's pages

'' ♥ ♥ ------------The only way to get through life is to laugh your way through it. You either have to laugh or cry. I prefer to laugh :D . Crying gives me a headache -.- ------------♥ ♥ ''

HEYY THERE ! =D

Helohelo ! Welcom to my site.Hope you enjoy reading my blog and thanks for visiting . Newayy,I'm new in the blogging section. Hope you can give some guidance to me. I really really appreciate it and if you think that my blog is interesting ( erkk -,- cehh ! tralalal ~) , just click the 'FOLOW' button kayy . Hee ~ Thankyouu =) *sorry if my blog is sometimes a little bit ridiculous . Hihi .

Wednesday, August 3, 2011

1 GEMILANG ! ;D

Heyy heyy korang ! apekhabar ? sihat ? dah makan ? k good ! :) hee . first of all , nk ckp pasal exam pagi tadi . Okay soalan untuk exam harini agk mencabar lh jugak lgi2 paper BM -.- English n KH pun boleh tahan laa . Then nk cerita pasal kelas . Harini aku dpt gambar kelas and alhamdulillah , tkde apeape yg cacat dlm gmbar tu n semua kelihatan handsome n somelsomel belaka xD hihokk . Haa tu ha gmbarnye ..



K tu je story pasal kelas n cerita tmbahan pulaa , still ingat post pasal 'Missie Themie' tu ? Alaa yg pasal Azib n Fazmeer pindah VI  tu lha . . Okay , straight to the point jelah ye .. Harini fazmeer masuk 1GM balik sbb .... tk leh bg tahu #act ,aku pun tk fhm . haha BUTTTTTTTTTTTTTTT ! Azib still stay kat sana sebab mak dia tk kasi balik sekolah sini :'( Hmm soooooo sad ! post aku hrini agk pendek sbb mls nk type pnjg2 so K aku dh malas nk smbung story sebb dh ngantuk gilooooo . byebye n noiteeeee ! :) Tiheeeee . *persetnkn ayat atas tu,tahulah merepek*  :p

No comments:

Post a Comment