CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

aimie's pages

'' ♥ ♥ ------------The only way to get through life is to laugh your way through it. You either have to laugh or cry. I prefer to laugh :D . Crying gives me a headache -.- ------------♥ ♥ ''

HEYY THERE ! =D

Helohelo ! Welcom to my site.Hope you enjoy reading my blog and thanks for visiting . Newayy,I'm new in the blogging section. Hope you can give some guidance to me. I really really appreciate it and if you think that my blog is interesting ( erkk -,- cehh ! tralalal ~) , just click the 'FOLOW' button kayy . Hee ~ Thankyouu =) *sorry if my blog is sometimes a little bit ridiculous . Hihi .

Sunday, May 15, 2011

Penuh dengan keannoyingan =D

Korang korang ,nak tauu takk ..harini aku annoying gila dohh . Aku pun tak tau lh ape motif aku annoying . Antara friendfriend yg aku luahkan keannoyingan aku ni ialah wada,azli,candy,yasha . HAHA kesian dorgg . Tapi dorg tetap layan xD.untung dapat kawan macam tuu kan. Huuu ~ Haa tengok tuu ,aku annoying lagi .. Haihh ! tak faham aku . Haa ,kalau korg nak tauu punca aku annoying memanjang harini ialah sbb aku BOSAN. Korang tau ape itu BOSAN ? mesti tau kann . Penyakit yang tak pernah hilang dan takda ubat tetap yg boleh menyembuhkan penyakit ni .. hoho ! Hmm, apa boleh buadkann .. Haa,esok sekolah aku akn menyambut Hari Guru kali ke-40 rasanya ..  Sampai sekarang aku tak tau nak beli hadiah ape untuk teacher-teacher akuu :(  Gahh ! -,- pasal tuu je kud , aku boleh peningg . huu ~ Klahh tu jekk  byebye :)

No comments:

Post a Comment