CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

aimie's pages

'' ♥ ♥ ------------The only way to get through life is to laugh your way through it. You either have to laugh or cry. I prefer to laugh :D . Crying gives me a headache -.- ------------♥ ♥ ''

HEYY THERE ! =D

Helohelo ! Welcom to my site.Hope you enjoy reading my blog and thanks for visiting . Newayy,I'm new in the blogging section. Hope you can give some guidance to me. I really really appreciate it and if you think that my blog is interesting ( erkk -,- cehh ! tralalal ~) , just click the 'FOLOW' button kayy . Hee ~ Thankyouu =) *sorry if my blog is sometimes a little bit ridiculous . Hihi .

Monday, May 16, 2011

16th May 2011 (Hari guru)

Heyhey ! Lame dah aku tak update blog . Huhu . Hah ! straight to the story lh eh . Okayy semalam my sch ade buad sambutan Hari Guru kt SMKS19 . Majlis start pukul 7.20 or lbey macam tu lh kann tp aku smalam dtang AWAL . Hexx ! Alaa dah biasa dahh tuu . No need to puji puji lh kann . Hee , thenn lepas smpai je depan pintu pagar blakang sch tu , jumpa pulak dgn shazirahh . Tengok dia bwak hadiah besar2 pulakk . Yang aku nie setakat hadiah muat dlm beg je . huhu ! yelahh malas nk gi belikann :P . Memang jealous ahh . hihi (Sikit je) .lepas dh sampai tu , aku terus pergi kat tmpat budk kelas aku beraturr .. macam biasalah ,kat tepi stage sch tuu .. then aliah panggil aku n terus tnye pasal hadiah cikguu . Muka aku berubah serta merta . haha ! baru aku teringat yg aku lupa beli pembalut .. xDD memang kena bebel habis lhh . huuu ~ TAPIIIIII nasib aku baik sbb makck 'bookshop' ade jual . =) So selamat lhh . Hee ~ aku sayangg mak kpd makcik bookshop tu walaupun aku agk tak suka dgn perangai anak dia . Hihi ~ * sorry cik , tak berniat nk mengutuk punn . Smile smile ! :D  Okayy , now masuk part acara .. acara semalam start dgn ucapan pentadbir n blabla (tak kenal siapa) then persembahan pulakk . first perform adalah pesembahan silap mata oleh 'akak comel' . Seriously , akak tu cute gile ahh . Mix pulak tuu . Woah ! haha . aku terpegun bila silap mata dgn api tuu . aku nie haa nak pegng api guna satu jari pun tk pernah . nak guna tapak tgn . Huh ! smpai kiamat pun tak akn pernah . Huhu :\  the next performance is tarian ape tah nama dia tapi yg aku tau trad plus moden . Thaha ! ade ke ? Ngeh ! tak tau ahh kan . Dlm bnykbnyk tarian , tarian nie pling aku suka .. Cantik ouh dorg menari . Jealous gilababeng nek sedara tauu lglg Candy n kak puteri yg menarikan tarian uh ! dengan makeup nye. Gahh . :p  thenn tarian zapin n joget pulakk . Tarian nie pun okay gakk . Haa ,tyme nie memang trkjut gila bila tgok Azib,emeer n zaim make up . Bhaha ! lain gila mukaa .. Heh ! thenn performance from band ape tahh nama ( tak kenal) .Hmm firstfirst tu ingt LHB band yg perform rupanya band lain . huhu !dorg nyanyi lagu Grenade tauu .Woot ! one of my favourite songg tuu !! :D  Boleh tahan lh jugak dorg tuu . And persembhan yg lain antaranya ialah performance from budk PK n akak pengawas ( tak tau nama tp kenal) main violin :) Lagu grenade jugakkk ! Cettt  ! haha . Tapiii yg membuatkan tyme tu boring n kurang best ialahh aku tak dpt tgok dgn jelas sbb tmpat beratur aku kt tepi stage .. Sumpah ! sakit hati dohh . Hmm itulah 'SPECIAL' nya budak KRK nie .. Hehh ! :( . but camera aku telah menyelamatkan aku dri tenggelam dlm kebosanan . Yeahhman ! tyme tu kwn aku ppun dh fed up , dh lah panas , tak dpt tgok persembahan sngt sbb dihalang oleh photographer2 sch n 'photographer' yg tak diundang .. Hehe ! sorry dude . bkan mengutuk ,cuma mengata :PP . akhir2 tu aku n kwn2 aku decide untuk main snap2 picturee ..  Haa ! antara picture2 nye ialah ... tengok bawahh =>








Ada lagi but malas nk upload ahh . Hee ~ :) Smbung cerita balikk .. Okayy , lepas abis je persembahan semua tuu ,kitorgg pergi rehatt . Aku pergi kantin dengan Aliah,Nurin n lain2 . Lepas dah smpai kantin uhh , ttbe aku ternampak satu kelompok nie kat meja makann . Haa , nak tau kisah selanjutnyaa ? Ecewahh ! Thaha . Baca part 2 punya yehh !

No comments:

Post a Comment