CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

aimie's pages

'' ♥ ♥ ------------The only way to get through life is to laugh your way through it. You either have to laugh or cry. I prefer to laugh :D . Crying gives me a headache -.- ------------♥ ♥ ''

HEYY THERE ! =D

Helohelo ! Welcom to my site.Hope you enjoy reading my blog and thanks for visiting . Newayy,I'm new in the blogging section. Hope you can give some guidance to me. I really really appreciate it and if you think that my blog is interesting ( erkk -,- cehh ! tralalal ~) , just click the 'FOLOW' button kayy . Hee ~ Thankyouu =) *sorry if my blog is sometimes a little bit ridiculous . Hihi .

Sunday, February 20, 2011

mimpi pelik ..dan agak ganas ..(:

hey ! bertemu lagi ..start story ..semalam 19.2.2011 malam ,aku tak tahu lahh aku basuh kaki ke tak sebelum tido ..tau tau dah lelap :P .haha .tyme aku tido tu ,aku termimpi satu bnde yg agk pelik ..mcm ni ..dalam mimpi tu terdapat ramai lahh watak yg terlibat antaranye aku n friend2 aku ..lupa lahh pulak sape 'friend' aku tu ..hee (:
ape yg aku ingat ..ade sorg budak ni dia kacau aku n then dia koyakkan satu kertas ni tauu .kertas tu dia amik dari dalam beg aku kalau tak silap lahh kann .mimpi lahh katekan ..mne nak ingat sangat .urm,sambung storyy ..lepas je budak tu koyakkn kertas tu ..aku terus lari keluar dari kelas or mane tahh n aku menangis ..menangis dengan penuh emosi pulak tu .x sangke !! xD
aku pon menangis dan terus menangis ..entah ape benda penting yg ade kat kertas tu pon aku x tau lahh .
lepas aku menangis tu kann ..aku pon berjalan meluru ke tmpat yg baru je aku tinggalkan tadi(x tau kat mane) ..haa ! bab ni yg menarik ni ..nak tau tak aku buad ape lepas tu ..lepas je sampai kat tmpat tu .aku terus datang dekat dgn budak tadi tu n then dgn rase x segan n banggenya ,tangan aku naik serta merta sampai pulak dekat pipi budak tuu .OMG ! i don't believe it ..haha .seumur hidup aku ..x pernah lg sampai nk lempang budak .(actually,budak tu pon aku tak tau gender dia ape ..x perasan n tidak dapat dikenal pasti ) haha .lepas tu pulak kann .lepas je tamat mimpi tu ..aku terjage n tau tau mata aku berair ..ya allah ! teruknye lahh mimpi tu sampai menangis gilaa babun ..mak aku tnye lahh kann ''kenape menangis ni ? '' aku pon kate lahh ..entah !! tetiba je keluar sendri ..then ku trus lari msuk bilik air .huhu ! segan kudd ..x boleh lupa lahh mimpi ni ..kelakar pon ade jugak .hahaha ! harap2 x berulang lahh  lagi knn ..urmm,THE END .

No comments:

Post a Comment